Info til gæsteroer

Gæsteroer

Kære gæsteroer.

Hjertelig velkommen til Nykøbing Sj. Roklub.

Der ligger mange gode oplevelser i farvandet omkring Nykøbing Sjælland (Isefjorden) - og kære gæsteroer, I er
altid velkomne, vi har 2 udstationerede både.
Skal I bruge flere taler vi om det.

Vil Ii gerne have flere dages oplevelser på Isefjorden, kan Ii overnatte i klubben efter devisen - “ hvor der er hjerterum, er der klubrum”

Kontakt venligst klubben på vores mail
Klubmail@nykoebing-sj-roklub.dk
Overnatning og madlavning.
Der kan reserveres overnatningsplads i klubben, (på gulvet medbring selv liggeunderlag).
Der er mulighed for at slå telt op ved roklubben.

Roklubben har et køkken, hvor det er muligt at frembringe den altid velsmagende middag efter en god tur på vandet.
Er vejret til det, er der også mulighed for at tænde op i grillen på terrassen og nyde den uforlignelige udsigt over Isefjorden.

Farvandet omkring Nykøbing Sj.

Ro afstand:

Mod strand syd

ANS badebro                                                                                                                 2 km.
Gartner busk (indgang til skov efter vandrehjem)                                                              4 km.
Madam blå hus (Hundstrup strand)                                                                                  6 km.
Lille brunt træhus efter strandhusene                                                                               8 km.
Hvidt hus ved skrænt.                                                                                                   10 km.
Unnerud strand, redningspost                                                                                        13 km.
Englandshusene                                                                                                           14 km.
Lommestenen                                                                                                              17 km.
Kongsøre “stationen”                                                                                                    24 km.
Kongsøre Næbbe.                                                                                                        28 km.

Mod Rørvig

Ringholm                                                                                                                     2 km.
“Thomsernes hus”                                                                                                        6 km.
Rønnen                                                                                                                       8 km.
Redningsposten                                                                                                          10 km.
Skredbjerg                                                                                                                 14 km.
Møllen                                                                                                                       19 km.
Rørvig havn                                                                                                               21 km.
Skansehage bugt                                                                                                       26 km.

Indkøbsmuligheder

Der er gode indkøbsmuligheder i gåafstand fra roklubben ca. 500 m.

Lån af både

DffR har 2 udstationerede både i Nykøbing Sj. Roklub.
Hvis der er behov for flere både kontakt da klubben på vor mail:
klubmail@nykoebing-sj-roklub.dk

Pris for overnatning samt udlån af både:
Overnatning pr. Person pr. Nat 25,- kr.

Både samme pris som DFfR’s både